Pri HOFERju že od prvega dne namenjamo veliko pozornost uvajanju novih sodelavk in sodelavcev. Prvi delovni dan, tako imenovani Welcome day, je za vse nove sodelavce na upravi podjetja, nato pa se uvajanje nadaljuje glede na načrt šolanja posameznega delovnega mesta.
Sodelavkam in sodelavcem vsako leto krijemo 3 ure prostovoljstva, ki se štejejo v delovni čas. Na ta način jih spodbujamo k dobrodelnim dejavnostim. V prazničnem času smo ponovno pomislili na starejše in razveselili oskrbovance Doma upokojencev Domžale in Slovenske filantropije.
Leta 2022 smo (PO)POLNI delovni čas poleg logistike in prodaje uvedli tudi na upravi. Tri sodelavke so nam zaupale, kako zaradi te ugodnosti lažje usklajujejo poklicno in družinsko življenje.
Priporočilo za novega sodelavca pri HOFERju nagradimo s 500 evri.
S priporočili tako širimo zanesljivo in odgovorno ekipo, ki šteje že več kot 2.000 sodelavk in sodelavcev. Ti namreč najbolje vedo, kaj pooseblja naše vrednote.
Pri HOFERju si želimo imeti zadovoljne sodelavke in sodelavce, zato smo uvedli možnost brezplačnega psihološkega svetovanja. Gre še za enega od ukrepov iz nabora Družini prijaznega podjetja, ki je na voljo vsem sodelavkam in sodelavcem.
Poleti smo za sorodnike naših sodelavk in sodelavcev znova odprli vrata upravne stavbe in logističnega centra v Lukovici ter jim s Ferdovo pomočjo razkrili, kakšen je delovni vsakdan pri HOFERju.
Pri HOFERju smo že drugo leto pripravili nahrbtnike ter se s sodelavkami in sodelavci odpravili osvajati slovenske vrhove. Lani smo v premierni izvedbi projekta TransFERzala osvojili 773 vrhov.
Pri podjetju HOFER nam je pomembno, da ustvarjamo in skrbimo za močne vezi med sodelavkami in sodelavci na vseh področjih delovanja. V maju in juniju smo tako za vse vodilne sodelavce organizirali Dan v trgovini.
Septembra 2020 smo kot prvi slovenski trgovec oziroma delodajalec na slovenskem trgu oblikovali inovativen zaposlitveni model HOFER (po)polni delovni čas. Gre za možnost zaposlitve za krajši, povprečno 30-urni delovnik, z vsemi ugodnostmi zaposlitve za polni delovni čas.
Pri HOFERju posebne trenutke naših sodelavk in sodelavcev radi pospremimo z drobnimi pozornostmi. Prav zato vsako sodelavko ali sodelavca, ki pričakuje naraščaj, že od leta 2015 naprej razveselimo s HOFER Baby mapo, v kateri naši bodoči starši prejmejo vse informacije in obrazce, ki jih potrebujejo pred in po prihodu otroka.
V samem središču delovanja podjetja HOFER Slovenija so ljudje, ki vsak s svojimi močmi skrbijo, da je HOFER trgovina, v katero radi zahajate. Podjetje danes zaposluje več kot 2000 sodelavk in sodelavcev, ena izmed njih je tudi Eva.
Team buildingi so ena izmed ugodnosti, ki jo podjetje HOFER nudi svojim sodelavkam in sodelavcem s preprostim ciljem, da v ekipi vlada prijetno timsko vzdušje in zadovoljstvo. Ekipe sodelavcev si vsako leto organizirajo team building po svojem okusu in na takšen način krepijo odnose znotraj ekipe in se bolje spoznajo tudi izven službenega okolja.
Pogovarjali smo se z Anjo Bajuk, ki trenutno opravlja delo managerke oddelka Global Business Coordination v Avstriji. Povedala nam je več o svojem delu pri HOFERju in svojih izkušnjah z delom v tujini. Anjina želja, da se pridruži HOFERju, je bila velika in v podjetje je na mesto regionalne vodje prodaje vstopila leta 2019.
Oktobra je pri HOFERju zaživel projekt Skupaj migamo, ki je del promocije zdravja na delovnem mestu SKUPAJ.ZDRAVI. V sklopu rojekta smo organizirali izobraževanje za Migi šefice in Migi šefe, ki bodo pomagali ustvarjati zdravo, prijetno in varno delovno okolje.