Nuša je bila s procesom uvajanja pri HOFERju zelo zadovoljna
Aprila se nam je kot managerka v nabavi pridružila Nuša Knez, po 6 mesecih pri nas pa smo jo povprašali, kako je doživljala proces onboardinga oziroma uvajanja.
“Prvih nekaj mesecev uvajanja je bilo kar intenzivnih. Všeč mi je bilo, da je onboarding zastavljen tako, da omogoča spoznavanje procesov od našega core businessa prodaje do logistike in seveda njunih ključnih povezav z nabavo. Ta pristop ti v kratkem času omogoči, da si ustvariš celostno sliko podjetja ter lažje razumeš in tudi prispevaš k delovanju našega poslovnega modela. Pozitivno me je tudi presenetilo, kako razgibano je delo. Za uspešno opravljanje dnevnih nalog je ključno, da si agilen in da razmišljaš interdisciplinarno. Znotraj oddelka, ki ga prevzemam, se to kaže v povezovanju tematik mednarodnega sodelovanja, EU zakonodaje, dela z eksternimi inštituti ter tudi z našim notranjim pravnim oddelkom.”
"Ko pogledam nazaj lahko rečem, da je bilo uvajanje dobro zastavljeno. Pričakovanja so bila jasna, izkušnja pa skladna s tem, kar je bilo predstavljeno že na začetku in na podlagi tega se veselim nadaljevanja naše skupne poti.”
Sicer pa je Nuša pred prihodom k HOFERju zadnja tri leta preživela v Münchnu na Evropskem patentnem uradu, ob vrnitvi v Slovenijo pa jo je pritegnil naš razpis.
»Za karierno pot pri HOFERju sem se odločila, ker me je navdihnila možnost profesionalnega in osebnega razvoja v okviru HOFER AKADEMIJE, hkrati pa me je pritegnilo tudi to, da sem od zaposlenih slišala zelo veliko pozitivnih komentarjev. Zdi se mi, da je to industrija, ki v prihodnosti ponuja zelo veliko zanimivih priložnosti,« je povedala ob prihodu.