Naše vrednote
V osnovna načela podjetja HOFER so globoko zakoreninjene naše ključne 3 vrednote: enostavnost, zanesljivost in odgovornost.
Posebno pozornost posvečamo trajnostnemu razvoju in se zavedamo odgovornosti do naših sodelavk in sodelavcev, kupcev, poslovnih partnerjev in seveda do narave.
Enostavnost
Enostavnost je ključ do učinkovitosti in jasnosti. Poskrbi za nedvoumno osredotočenost znotraj podjetja, zaradi česar nas naši kupci zlahka razumejo. Zaradi koncepta preproste izgradnje naših trgovin in pregledne razporeditve naših izdelkov se vsak kupec v naših trgovinah zelo hitro znajde.
Privlačna in pestra ponudba izdelkov omogoča našim kupcem lažje odločitve: visokokakovostna živila in drugi izdelki so na voljo po najboljši ceni. K enostavnemu nakupu pripomorejo tudi informacije o izdelkih, saj nam že ob prvem pogledu na izdelek pregledni certifikati in pečati, označbe hranilnih vrednosti ter oznake porekla jasno povedo, kaj izdelek vsebuje in od kod prihaja.
Poenostavljamo tudi delovne procese, ki nam omogočajo produktivno delovanje in sprejemanje hitrih odločitev. S tega vidika tudi lažje razumemo želje naših kupcev in poslovnih partnerjev. Tudi struktura našega podjetja je enostavna: jasna in ploska hierarhija omogoča hitro odločanje ter učinkovito delo.
Zanesljivost
Kar rečemo, tudi mislimo. Zanesljivost kažemo tako v odnosu do ljudi kot tudi na področju izdelkov, cen in ostalih vidikov našega poslovanja. Prizadevamo si, da bi oblikovali tako ponudbo, ki bo ljudem poenostavila način življenja.
Z zgoščeno stalno ponudbo, brezkompromisno filozofijo kakovosti, premišljenim prodajnim sistemom in odgovornim vodenjem zagotavljamo najboljšo kakovost po najboljši ceni. Tedenska promocija akcijskih izdelkov dodatno dopolnjuje našo ponudbo: odvisno od sezone ali priložnosti, se vedno znova trudimo presenetiti s pravimi idejami ob pravem času. Ravno zato nam dan za dnem zaupanje izkazuje na tisoče kupcev.
Odgovornost
V okviru načel poslovanja smo jasno začrtali sistem vrednot in smernic našega podjetja, pri čemer smo posebno pozornost namenili trajnostnemu načinu delovanja. Odgovornost, ki jo čutimo tako do naših sodelavcev, kupcev, poslovnih partnerjev kot tudi do okolja, jemljemo resno. Več o ciljih, ki jih zasledujemo v okviru projekta Danes za jutri.