30.03.2023

Onboarding v logistiki

Z novim letom smo pozdravili 47 novih sodelavcev in eden izmed njih je Janez, novi namestnik področnega vodje logistike v oddelku Prejem blaga.

"Izobraževanje sem začel v oddelku Prejem blaga, kjer bom po končanem uvajanju tudi delal. V prvih dneh sem spoznal tako delo prevzemnikov kot tudi administrativno delo v pisarni. Prvi delovni dan sem preživel z Dejanom - področnim vodjem, s katerim sem se sprehodil skozi skladišče in mi je orisal celotno sliko procesov v skladišču. Potem pa sem na oddelku Prevzema blaga spoznal sodelavce in sam postopek prevzema blaga. V naslednjih dneh sem spoznal še programe, ki jih uporabljamo in osnovne postopke dela z njimi. Seznanili so me tudi z delom v sprejemni pisarni, kjer vozniki oddajo dokumente blaga, ki so ga pripeljali in kako se jih glede na blago prerazporedi na razkladalno rampo. Spoznal sem postopke reklamacij, remisij, odpoklica izdelka iz prodaje in e-retour. Informacij je bilo ogromno, vendar je bilo vso znanje predano z nasmehom na obrazu."

"Svoje izobraževanje sem potem, kot načrtovano, nadaljeval še v oddelku priprave blaga, kjer sem komisioniral blago za trgovine v blokih, prav tako pa sem spoznal operativni del oddelka. V okviru priprave blaga sem odšel tudi na Škofljico, kjer imamo zunanje skladišče za zamrznjeno blago. Ne glede na to, da sem vajen hladnih temperatur s hribov in turnega smučanja, mi je bilo -21°C v skladišču kar »mrzla« izkušnja. Nadalje sem šel še v Oddelek za izdajo blago, kjer sem videl, kako se razporeja dostavo izdelkov v trgovine, obisk pa se je zaključil s spoznavanjem logističnega procesa v našem distribucijskem centru. Poleg Škofljice imamo še dve skladišči v Mengšu - enega za akcijske izdelke, drugo pa je namenjeno izdelkom za dostavo na dom in materialu za trgovine. V obeh mi je bilo predstavljeno delo in ozka grla procesov, ki se tam dogajajo."

"V nadaljevanju procesa uvajanja bom imel možnost spoznati še delo v trgovini, delo v nočni izmeni logistike in v nabavnem oddelku. Na ta način mislim, da bom pridobil bolj celostno sliko dela logistike podjetja HOFER, ki mi bo v veliko pomoč. Vse to se bo nekako razporedilo do jeseni, kar pa bo zelo hitro glede na to, kako hitro minejo delovni dnevi v HOFERjevem skladišču. Sedaj v lastnem oddelku podrobneje spoznavam procese, da bom poleg svežega vetra, dobre volje in novih idej sodelavke v pisarni čim prej razbremenil."

Več zgodb naših sodelavk in sodelavcev najdete tukaj:

HOFER (po)polni delovni čas: krajši delovni čas, polna pokojnina

16.02.2022

Septembra 2020 smo kot prvi slovenski trgovec oziroma delodajalec na slovenskem trgu oblikovali inovativen zaposlitveni model HOFER (po)polni delovni čas. Gre za možnost zaposlitve za krajši, povprečno 30-urni delovnik, z vsemi ugodnostmi zaposlitve za polni delovni čas.

Preberi več

Dan odprtih vrat

24.10.2022

Poleti smo za sorodnike naših sodelavk in sodelavcev znova odprli vrata upravne stavbe in logističnega centra v Lukovici ter jim s Ferdovo pomočjo razkrili, kakšen je delovni vsakdan pri HOFERju.

Preberi več

HOFERjeva novost: Psihološko svetovanje za vse sodelavce

24.10.2022

Pri HOFERju si želimo imeti zadovoljne sodelavke in sodelavce, zato smo uvedli možnost brezplačnega psihološkega svetovanja. Gre še za enega od ukrepov iz nabora Družini prijaznega podjetja, ki je na voljo vsem sodelavkam in sodelavcem.

Preberi več